FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie 96-83 EXTRA TAXI 96-83 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
 
Nowy wizerunek
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 96-83 EXTRA TAXI 96-83 Strona Główna -> Extra Taxi

Dred77
Administrator



Dołączył: 01 Sty 2008
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 15:21, 15 Gru 2008    Temat postu: Nowy wizerunek
 
Trochę olewałem ostatnio forum ale kolejny raz postaram się je rozruszać. Mam nadzieje że ktoś poza mną ma chęć tu jeszcze pisać, a teraz może wróćmy do tematu...

Firma nasza zmienia wizerunek i jak widać zaczynamy od oklein. Okleiny może są nawet spoko i poprwią wizerunek firmy ale czy to nie za mało?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dred77 dnia Pon 15:21, 15 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
stasiek49




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Cypelek

PostWysłany: Śro 2:30, 21 Sty 2009    Temat postu:
 
to wes prezesów na tortury by zrobili cos wiecej

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Dred77
Administrator



Dołączył: 01 Sty 2008
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 13:44, 22 Sty 2009    Temat postu:
 
Kiedyś mieli naprawdę dużą szanse na to aby się przebić(hurtowy napływ kierowców z Bezpiecznej) na szczyt ale spoczeli na laurach a teraz to już może być za późno. Poprostu oni są byłymi taksówkarzami a nie wykwalifikowanymi menadżerami...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

jarozałek




Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 5:48, 24 Sty 2009    Temat postu:
 
Ale o czym Ty mowisz jakimi menadżerami a w innych korpo to co też byłe cierpy, ale trzeba chcieć a nie tylko liczyć ze przyjdzie kolejnych kilku łosi co zapłacą baze i nie będą o nic pytać . Tu wina nie leży tylko po stronie właścicieli ale po stronie kierowców jak będą nadal wszyscy obstawiać tylko strefy z wietnamem to niebawem wszyscy poszukają nowej pracy . Przy okazji pozdrawiam wszystkich kolegów koczujących w strefie 1, 3 , 13 , 23 niech wam nie przychodzi do głowy zapisywanie sie gdzie indziej bo będe zmuszony zmienić firme.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Dred77
Administrator



Dołączył: 01 Sty 2008
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 16:27, 24 Sty 2009    Temat postu:
 
Zapominasz jeszcze o jednej mocnej strefie wietnamskiej czyli 14.

Widzisz był taki moment że w Extra było ponad 300 samochodów. Wtedy można było szukać firm do obsługi itd. a nie tylko liczyć zyski z bazy...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dred77 dnia Sob 16:29, 24 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora

jarozałek




Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 17:12, 24 Sty 2009    Temat postu:
 
Nie miałem o tym pojęcia ze extra było kiedyś tak liczne . No i powiedz mi ze stadion i jazda tylko po wietnamskich strefach nie przyczyniła sie do obecnej sytuacji . Olewało sie zlecenia z polakami na rzecz krotkich szybkich strzałów z lee bo w godzine czy półtorej można było 100 zarobić i teraz mamy jak mamy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Dred77
Administrator



Dołączył: 01 Sty 2008
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 19:00, 24 Sty 2009    Temat postu:
 
Wtedy gdy się rozpadła Bezpieczna to do Extra przyszło kilkudziesięciu taksówkarzy z Mercedesami 124(część z nich jeździ nadal tymi samymi baleronami) które na tamte czasy były jeszcze konkretnym furami i w tamtym okresie nprawdę mogli pomyśleć nad rozwojem firmy...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

znudzony ta zabawą




Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 19:16, 24 Sty 2009    Temat postu:
 
jarozałek napisał:
Nie miałem o tym pojęcia ze extra było kiedyś tak liczne . No i powiedz mi ze stadion i jazda tylko po wietnamskich strefach nie przyczyniła sie do obecnej sytuacji . Olewało sie zlecenia z polakami na rzecz krotkich szybkich strzałów z lee bo w godzine czy półtorej można było 100 zarobić i teraz mamy jak mamy.



Juz jakiś czas temu rozstałem się z tą firmą ale z checią posłucham dalszych wywodów co do extra z twojej strony kolego. Czasem masz racje ale troche upraszczasz niektóre rzeczy. Jezeli nie wiesz jak jezdziła znaczna czesc kierowców w nocy i dlaczego to nie upraszczaj bo mijasz sie z prawdą. Większośc wiedzia kiedy i w jakich okolicznosciach korzystało się z wietnamu a kiedy nie i nie spotkałem się z ewidentnym olewaniem Polaków, Choc pamietam i z tego co wiem dalej jezdzą numery które byly ewidentnie nastawione na lee. Ciekaw jestem ile jezdzisz w extra swoją drogą bo ton twojej wypowiedzi i mysli które tu nam przekazujesz raczej wskazują ze nie długo bo wydaję ci się że odkryłeś Amerykę. Ja jak jeszcze pamiętam było coraz wiecej numerów szczególnie przewozów które nie znały innych stref niż 1, 13 czy 23 bo 3 to najpredzej sie polaka dostawało. Co do grand kredensu i lemongrass to sorry ale te expressy szczególnie volvo s70 białe to tam stoi bo nic lepszego nie ma do roboty. A co do obstawiania tych miejsc to sam sobie zaprzeczasz pisząc o nich, a w innym poscie poszesz że głupi byli ci co gumowali klubo. Zdecyduj się. Co do potencjalnych odjazdów z lemongrass i z grand kredensu to tam bys wieki czekał w porównaniu do klubo. A i jak kierowcy z innych korpo usłyszeli ze extra obstawia te miejsca to niektórzy padali ze smiechu, bo tam przeciez nic sie nie dzieje tak naprawde. Kolejna sprawa piszesz w sposób nie elegancki o jakimś kierowcy na forum wymieniając go z numeru. Choć co do faktów to nie powinno tak być. Twoja sprawa i podejście ale spytam czy jak z nim rozmawiałes to mu to powiedziałes prosto w twarz czy dopiero po tych latach w extra spedzonych przez ciebie pomyślałeś ze to napiszesz bo odkryłeś to forum? I zebys mnie zrozumiał nie ze go bronie tylko pytam ciebie. Jeżeli tak wiele patologii widzisz w tej firmie to po co tu jeżdzisz? A i rozbawiłeś mnie postem o happy cab i ich palmtopach i tym ze mogą cos tam robić w domu czekając na zlecenie. Wierzysz w to że tak sie da pracować? Co do gpsu. Mnie tez irytuje jak ktoś zanim ruszy to wklepuje a klient czeka ale bez wątpliwości to urzadzenie jast pomocne i nie widze powodu zeby je chowac jak juz sie je włącza bo to zadna ujma nawet dla doswiadczonego taksówkarza. Bynajnmiej dla mnie nie jest powodem do dumy znajomość miasta i jak to ująłeś w którymś poście zadowolenie z chwalenia przez klientów. Nie wyobrazam sobie kierowcy merdającego ogonkiem jak piesek bo klient powiedział ze jest dobry bo wie gdzie jest jakas ulica. Poprostu taka praca małpe się da nauczyć wiec nie ma sie czym chwalic. I na koniec. Jak piszesz na forum to najpierw się zdecyduj jakie masz stanowisko bo ta twoją aktywność na forum jak narazie można traktowac jako egzotykę i rozrywkę. Odkrywasz Amerykę a pewnie przed tym jak ty zacząłes jezdzic w extra coś koło kilkudziesieciu kierowców odeszlo stad z podobnych powodów o których teraz piszesz jak by inni sobie sprawy z tego nie zdawali. Pozdro czekam na dalszą twoja twórczość bo choć mam jeszcze paru znajomych w extra to z checią poczytam z twojego punktu widzenia co dzieje się w extra.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez znudzony ta zabawą dnia Sob 20:13, 24 Sty 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

jarozałek




Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 15:15, 26 Sty 2009    Temat postu:
 
Już odpowiadam . W Extra jestem od 2 lat i nie odkryłem ameryki co do tego jak sie tu jeździ zresztą mało mnie obchodzi co robią pozostali bo jak by nie patrzeć to jednak konkurencja mimo ze ta sama firma .W jednym z wpisów na tym forum zaznaczyłem dośc wyraźnie ze bardzo mnie cieszy ze tak wielu zapisuje sie w strefach 1,3,13,23 i tylko dla tego ze pozostałe są prawie wolne nadal tu pracuje. Wcześniej pracowałem w znacznie liczniejszej korpo i to co tu obserwuje to właśnie jest olewanie zleceń z polakami bo kierowcy myślą tu o szybkim kursie z lee za 10 bojąc sie dojazdów do polaków bo będzie przelot a kurs moze być słaby a to przecierz loteria taka praca nikt nie przewidzi. W normalnej firmie wszystkie strefy działają i wszystkie zlecenia są obsługiwane tylko tu ciągle spadają zlecenia i to nie przez spoźnienia tylko przez brak chętnych do podjazdu. Tak więc nie wiąze przyłości z tą firmą .Co do knajp typu kredens i lemongras nie pisałem zeby tam gumować tylko ze jeśli jest sie zapisanym w strefie i stoi sie w ciemnej uliczce to lepiej chyba podjechać pod knajpe zamiast stać w ciemnej d... . Natomiast porownywanie klubo z tymi knajpami to nie dobry pomysł . W klubo bo to klub jest ciągły ruch jak wiesz a z restauracji wychodzi ktoś raz na 30 minut . Po za tym co mnie obchodzi z czego śmieją sie kierowcy innych korpo ze słabe miejsca niby obstawiamy ??? Od czegos trzeba zacząć zeby sie pozbierać i zaistnieć lepiej obstawiać cypelek albo stadion od zamoyskiego?? Kolejna sprawa to ze pisze o jednym z kierowcy w sposob nie elegancji - tak to moja sprawa i powiedziałem mu w twarz ze jest śmieciarzem i śmierdziuchem i ze przynosi wstyd tej firmie jaka by nie była i pozostałym kierowcą ktorzy często pracują nie najmłodszymi już autami ale starają się utrzymywać je w czystości o swoj wygląd tez w miare dbają nie wychodzą do pracy codziennie na kacu i zmieniają ciuchy oraz myją samochód. I nie ze widze tu pataologie poprostu lubie zwracać uwage na rzeczy na ktore często z braku czasu nie patrzymy.Co do sprawy happy to moja wypowiedź miała być oczywiście ironiczna.
No ale co do GPS-u to mnie zajeżyłeś i tego nie odpuszcze - może i pomaga ale albo jesteś warszawskim taksówkarzem albo probujesz nim być pracując na podwozie to wydobądz coś z siebie nie bądź kompletnym leniem i śmierdzielem nie kopiujmy takiego kierowcy z ktorego zawsze śmieją sie klienci i o ktorym opowiadają dowcipy. Nie masz za grosz ambicji ?? Nie starasz sie być najlepszy choć to co robimy nie jest super zawodem ?? I nie mówie tu o kierowcy merdającego ogonkiem jak piesek bo klient powiedział ze jest dobry bo wie gdzie jest jakas ulica. Czyli każdy wsiok może jeżdzić tu na taryfie ?? Pokaż ze stać cie na coś wiecej ze nie jesteś jak te przewozy w sawie super merc nawigacja świeci tylko tablice rejestracyjne z głębokiej wioski . I nie pisz mi tu ze to nie jest ujma dala doświadczonego cierpa po widocznie taki z ciebie taksówkarz jak i warszawiak i mozesz sie obrażać ale takie jest moje zdanie. Skoro moj stary ojciec od 18 lat na taryfie może bez gps choć pamięć już w tym wieku nie ta sama to i ja moge sie chociaż starać nauczyć ulic bo innych obowiązków ciężkich w tej pracy nie ma. Wiem ze klient w tej korpo nie specjalny i ciekaw jestem gdzie teraz jeździsz bo jeśli to dobra firma to ludzie oczekują za to co płacą dobrego serwisu i taki szanują i tam dzwonią auto czyste, zatankowane , kierowca ogarnięty znający miasto i swoją robote a nie brudny leń w śmierdzącym śmietniku obrażony wożacy sie po mieście kozak z czarnymi pazurami i szukający adresu w nawigacji bo bez tego nawet nie zapala silnika. I na koniec. Jak pisze na forum to często zmieniam stanowisko bo punkt widzenia zależy od miejsca siedzenia a moją aktywność na forum jak narazie możesz traktowac jako egzotykę i rozrywkę.
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

znudzony ta zabawą




Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 16:02, 27 Sty 2009    Temat postu:
 
Co do gpsu, to sprawdzenie w trakcie jazdy gdzie jest konkretny numer jest tylko inteligentnym sposobem na ulatwienie sobie pracy. Do tego zazwyczaj uzywam gpsu. A pieprzenie na temat Warszawy pozostawie bez komentarza bo nie widze sensu na forum udowadniania swojej "warszawskości" przed kims.

Wydaje mi się ze jesteś kierowcą z dwu cyfrowym numerem z koncówką 8 co to w inteligentny inaczej sposób nawala np z 12 , 20 lub 26 i ci sie oplaca. Mam rację? Nie musisz się obrazac bo to takie gdybanie bez urazy.

Zeby bylo jasne. Ja zmienilem bo w pewnym sensie sie zgadzan z tobą ale ty nie doceniasz tego co extra oferowało kierowcom przez kilka lat. Ci co umiejętnie korzystali z polaków i wietnamu wiedząc co kiedy i dlaczego sie robi, nie mieli przez pewien czas powodów do przesadnego niezadowolenia. A to ze jakis czas temu to sie zmieniło to inna bajka. Przeciez nie jezdzimy dla frajdy tylko dla pieniedzy, a jednostkowe budowanie wizerunku firmy bez wsparcia innych kierowców i osób zarzadzajacych jest troche syzyfową pracą. Zgadzasz się? Byli kierowcy swego czasu którzy w tygodniu w nocy w odpowiednich godzinach robili stadion a w innych godzinach nie stali na 13 czy 14 bo jak latasz 2 lata to nie wiesz ze kiedyś bylo odwrotnie 13 puste lub kilku a na 14 tłumy. A jak w weekendowa noc dostali lee nie na odbicie z np 12, 15, 23 to kleli bo chcieli polaka. To co napisałem tyczy się nocy bo w dzień nie wiem bo prawie nigdy nie latałem. A i jeszcze jedno. Niejednokrotnie od znajomych z innych korpo słyszałem w tygodniu w nocy "u nas juz po robocie i ja dzis wypadłem kiepsko a wy jak by na to nie patrzec w godzinach bezruchu czy kompletnej loterii macie ten stadion wiec cos jeszcze zarobisz".

Prawdziwy problem się zaczął kiedy w sposób zasadniczy została rozwiązana kwestia nocnej jazdy przewozników. Weekendy stawały sie coraz mniej atrakcyjne dla nocnych a spadek zleceń stadionowych i wzrost liczby przewozów nastawionych na lee (bo taksówki tu nie przychodzą) doprowadził do stagnacji. I tu się zgadzam z twoimi myslami choc to inaczej ująłeś i nie precyzyjnie. Jak dokładnie jest teraz wiem z relacji ale jest zbyt dużo kierowców nastawionych na lee zeby byl rozwój extra. Ale bylo też paru którzy nawalali doloty bez sensu przez pół miasta, Ja tez robiłem czasem dolot ale nie typu z 15 na 8 czy z 12 na 20 bo takich dziwnych mozna bylo zaobserwowac. Byli tez tacy dziwacy co obstawiając jedna strefe na gumie twierdzili ze nie robia dolotów i malo kilometrów robia ale to inna bajka. Z takimi nie gadałem bo takiemu nic nie wytłumaczysz i wogóle to jak napisałeś to konkurencjia wiec nie nalezy go uczyc.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez znudzony ta zabawą dnia Śro 3:43, 28 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora

jarozałek




Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 13:58, 28 Sty 2009    Temat postu:
 
Co do gps-u to myśle ze możemy zakończyć temat bo to jak walka z wiatrakami zresztą odbiegliśmy między innymi przez to od tematu jakim jest " nowy wizerunek firmy" roztrząsanie na dłuzszą mete to jak kto jeździ też nie ma sensu bo jak wiesz wielu nowych to koledzy obecnie pracujących więc jedni drugich szkolą no i potem efekt jest jaki jest . To jaki jest moj numer napewno nie jeden już rozpoznał bo nie ukrywam swoich poglądów. Nie rozumiem tylko co to znaczy że w inteligentny inaczej sposób nawalam np z 12 , 20 lub 26 i mi sie oplaca ? To jak często to wygląda na terminalu ni jak nie odzwierciedla rzeczywistości bo jak wiesz często stoi sie na innej strefie niż jest się zapisanym . Z drugiej strony nigdy nie chciałem być klasycznym cierpem ( takim jest moj ojciec) dlatego okresliłem sobie sztywne godziny pracy i określony obrót jaki mam w tym czasie zrobić . Moim zdaniem nie pracuje tu po to zeby siedzieć w aucie - tylko zarabiać kase i jeśli jestem w stanie dojechać na zlecenie w czasie i do tego specjalnie nie pędzić zarzynając auto to chce tam jechać robie co mam zrobić i jade do domu. Taka firma poprostu ze stanie w zapisie może trwać pół dnia i taki mam wybór chwilowo. Ktoś powie " niszczysz auto " ale to auto jest do niszczenia od kiedy podjołem taką prace zresztą nie kupiłem go do lansowania sie na mieście . Ktoś powie " to bedzie kurs za 10 " tak też może być ale może też być za 70 - taka praca to jest loteria . Wielu z nas zapomina jak jeszcze niedawno pracowali w przesyłkach jak gnali przez miasto za 7 zeta i jeszcze musieli naganiać sie po dudynkach zeby doręczyć paczke i obrotu mieli 120 - 150 zeta nie wspomne już o zarobkach dostawców pizzy. Tak więc nie obrażam sie bo nikt rachunków za mnie nie płaci oczywiście nie każe nikomu tak jeżdzić tylko poprostu starajmy sie obsługiwać całe miasto bo nowy wizerunek extra czyli naklejki nie wystarczą jak nie ma komu podjechać po klienta a kierowca zapyziały i śmierdzi w aucie.
Wracając do tematu forum Panowie co sądzicie o nowym wizerunku bo taki ma powstać podobno i co proponujecie w tym temacie zrobić ???????


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

znudzony ta zabawą




Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 15:35, 28 Sty 2009    Temat postu:
 
Nowy wizerunek nowym wizerunkiem ja się nie wypowiem i odbiegne od tematu ale nie do konca bo to tez zwiażane z wizerunkiem i pozycją na rynku. Więc jak wiecie volfra się obniża na 1.60 powiedzmy ze to pewne ale trza zobaczyc na wlasne oczy. Jak znam życie to extra się opusci szybko po nich. Co myslicie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Dred77
Administrator



Dołączył: 01 Sty 2008
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 0:45, 29 Sty 2009    Temat postu:
 
Ja tu i tak chyba już długo nie posiedze ale opuszczanie taryf to najgorsze co może być. Ja w dół napewno nie pójde i chyba przeskocze do jakiegoś stowarzyszenia bo prywatnych folwarków po Extra mam już dość...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

jarozałek




Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 0:26, 04 Lut 2009    Temat postu:
 
To prawda opuszczanie taryfy to słaby pomysł robią z nas dziadów nawet o nic nie pytając a baza oczywiście pozostanie taka sama bo panowie właściciele muszą zarabiać a kierowca może zawsze gnić po 16 godzin w aucie . Więc chyba najwyższy czas zeby pomyśleć o sobie i powiedzieć "dziękuje i do widzenia"

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Szybki




Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 22:39, 05 Lut 2009    Temat postu:
 
Nie ma jak budować nowy wizerunek naszym kosztem... Co ciekawe gadałem z paroma typami którzy się cieszą z tego że będą latać po 1.60. Ja liczyłem że może niedługo wskoczymy na 2 a tu taka niespodzianka. Jeszcze się muszę zastanowić co dalej ale chyba podziękuje za współpracę...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 96-83 EXTRA TAXI 96-83 Strona Główna -> Extra Taxi
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

Wyświetl posty z ostatnich:   
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

 
Skocz do:  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Skin Created by: Sigma12
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin